Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het forum gaat in onderhoud!! Ondanks dat het in onderhoud is
kan er weer gepost worden.

Mvg Het Team

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzinige gekakel topic.

+15
Totilas
Pablo.
Snowflake
Seriny
Pasqual
Fly
Roxan
Acapella
Rue
Cyrano
Sharp
Mirace
Secretariat
Chantal
Jacky
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 9]

51Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo aug 24, 2011 8:08 am

Secretariat

Secretariat
Co-Admin

Ga dan reclame maken xD

52Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo aug 24, 2011 8:13 am

Chantal

Chantal
Admin

Maar ik net niet zo even een uitleg achtig iets uit me mouw te schudden xD lau wilde namelijk topic op ws zetten maar was ff inspiloos qua uitlegjes maken xD maaar wilt u gp op het portal van hh gooien (a)

https://grandprixx.actieforum.com

53Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo aug 24, 2011 8:18 am

Jacky

Jacky
Moderator

En misschien kunnen we reclame maken bij Monica High..

Ohja, zou er iemand in mijn topic willen reageren?

54Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo aug 24, 2011 8:20 am

Chantal

Chantal
Admin

Monica high heb ik geen account xD maar ik heb nu even geen tijd om te posten. Ben namelijk op hh een post aan lezen en ondertussen voor een ander topic er 1 aan het maken xD

https://grandprixx.actieforum.com

55Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo aug 24, 2011 8:26 am

Jacky

Jacky
Moderator

Ik heb een account op monica high.

56Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo aug 24, 2011 8:57 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

dat topicje heb ik al neergeplant, ik had even mijn oude acc gekraakt, Rachel had hem overgenomen Whaha

57Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 7:35 am

Secretariat

Secretariat
Co-Admin

:O Welk accountje? Toch niet die ene waarvan k de naam niet meer weet xD

58Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 7:44 am

Jacky

Jacky
Moderator

hoi hooi Very Happy

59Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 8:53 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

Mijn poedel Whaha

Kyla [aa]

60Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 8:57 am

Chantal

Chantal
Admin

Lautje ik hebt met chantal je weet wel waar gepost rest hou je nog te goed :(a):

https://grandprixx.actieforum.com

61Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 9:22 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

Jaaaa heb je bij Kini gepost Woopie

Ben ik de enige waarbij hij als ik op een smiley klik opnieuw laad?

Edit: wat moet ik nou weer met die post Whaha

62Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 9:30 am

Chantal

Chantal
Admin

Nee als ik op smiley klik doet hij het ook maar dan staat me post er nog.

En ik weet niet wat je er mee moet. Ik wist ook niet wat ik met die van jou moest

https://grandprixx.actieforum.com

63Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do aug 25, 2011 8:20 pm

Mirace

Mirace
Co-Admin

Bij mij staat me post er dan ook nog hoor

Ik ga wel Ff kijken Whaha

64Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr aug 26, 2011 1:24 am

Jacky

Jacky
Moderator

Dansje Bij mij laad die ook opnieuw. Maar wel leuke smileys clown

65Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr aug 26, 2011 10:44 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

Ik ben moe o.o

66Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. za aug 27, 2011 7:56 am

Jacky

Jacky
Moderator

Het is echt irri als je een liedje maar niet uit je hoofd krijgt.

67Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 6:00 am

Sharp

Sharp

zucht..
ik blijf haat aan gimp hebben
ik word er maar nooit goed in >.<

68Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 7:15 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

Ik moet morgen gelijk beginnen met 2 uur Engels o.o

En dat op maandag ochtend?? Whaha

69Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 7:50 am

Secretariat

Secretariat
Co-Admin

Niet zeuren lau xD

Trouwens, waar blijven de leden Kim? [aa]

70Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 8:14 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

owjaa jij hebt het slechter Whaha

ik heb wel een beetje medelijden met je hoor Knuffel

71Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 8:23 am

Secretariat

Secretariat
Co-Admin

Ik heb het niet heel veel slechter maar mag van Kim niet zeuren dus dan mag jij van mij niet zeuren xD

72Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 8:25 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

volgens mij heb ik het een stuk beter dan jou Whaha Maar okee, ik zeur al niet meer xD

Mirace wil een eigenaar dus er moeten wat meer mensjes komen Laaaaa

73Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 8:43 am

Sharp

Sharp

Ik heb op 5 augustus pas weer les Very Happy
Yaaaaay
En mirace heb jij een plaatje van shadow?

74Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 9:14 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

Jaa xD

Ik denk dat je 5 september bedoelt, 5 augustus is al geweest Whaha

75Het onzinige gekakel topic. - Pagina 3 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo aug 28, 2011 7:27 pm

Sharp

Sharp

ja ik ben slecht met datums........

misschien mijn onderschrift te groot D:
whehe nu moet i een nieuwe maken.....

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Wie wil er een topic met mij?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum