Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het forum gaat in onderhoud!! Ondanks dat het in onderhoud is
kan er weer gepost worden.

Mvg Het Team

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzinige gekakel topic.

+15
Totilas
Pablo.
Snowflake
Seriny
Pasqual
Fly
Roxan
Acapella
Rue
Cyrano
Sharp
Mirace
Secretariat
Chantal
Jacky
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 9]

126Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 05, 2012 2:29 am

Rue

Rue

Hmpfoef, respect voor de blinden, jah?

127Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 05, 2012 3:08 am

Acapella

Acapella

Ja mevrouw. ^^"
Ik heb het gevoel dat Acapella een beetje onrealistisch is, hehe.

128Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 05, 2012 4:20 am

Rue

Rue

Maakt niet uit, zolang het leuk is?

129Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 05, 2012 10:14 am

Rue

Rue

Okee mensen waarmee ik RPG; ik ben weg, morgenavond of zaterdag of zondag post ik pas weer, hou er dus rekening mee waarom ik niet reageer.
Doeidoei <333
Wens me een fijne reis.

130Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 05, 2012 10:54 am

Roxan

Roxan

* Wenst Eileen een fijne reis * :3

131Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 7:55 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

AAAAA sorry Roxan, er logeert iemand bij me, dus ik kan morgenavond pas weer posten met Zivilynn Sad

132Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 8:09 am

Roxan

Roxan

Maakt niet uit, heb je m'n PB gelezen? x3

133Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 12:22 pm

Rue

Rue

Trielala, ik ga maar eens reageren op de posten van Roxan en ehwm, hoe heet dat beest? Acapella.
Dan ook nog reageren met Solance op Becky, Brian én Morte.
En dan met Fidelis respownden op Indigo en Viyave...

Pfoef. Ik heb het druk.

134Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 12:58 pm

Roxan

Roxan

Zorg ervoor dat je inspiratie blijft he! ;d Anders is het helemaal over. Met Brian heb ik btw een heel inspirerende post neergezet * hoop ik *

135Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 2:33 pm

Rue

Rue

Okay, ik ben nu met Solance bezig om te reageren bij Becky, bij Morte heeft ze al gereageerd. Ik zit een beetje in dubio, want Fidelis is 'verliefd' op Viyave, máár ik wil niet nog een character met die van jou verbinden. Ik hoop eigenlijk dat die Indigo iets wilt met Fidelis, maar goed.

Hmpfoef, en ook Elwynn moet maar eens een post gaan plaatsen.. :C Ik ga Elwynn maar opgeven, ze is een schat, maar té braaf voor mij, ik heb pittige characters nodig, of vreemde, of gewoon ronduit gestoorde.. XD

136Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 2:58 pm

Acapella

Acapella

Je kan gewoon zelf weten wanneer je met Elwynn reageert hoor. En Indigo was al met Urise volgens mij...

137Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 3:42 pm

Rue

Rue

Als Indigo al samen met iets is, dan nja, dan wordt het dus Fidelis + Viyave

Trolol, check onze partnerboom:
Brian + Solance
Brian heeft Elwynn

Fidelis + Viyave

Rue + Roxan (just friends)
Rue heeft Acapella

XD We spelen echt teveel rollen samen.

138Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 4:29 pm

Acapella

Acapella

Ja idd, tss, onsociaal geval dat je bent. :') Pleur Roxan + Pasqual er dan ook maar vast bij..

139Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. vr jan 06, 2012 5:23 pm

Rue

Rue

Is nog niet helemaal sure. ^^ Ik heb een verhaallijntje voor Pasqual geschreven. <33 Ik hou van Pasqual, net zoals ik van Solance, Rue, Fidelis en Elwynn hou. Van de een een beetje meer dan van de ander, maar okay.

Klik voor de verhaallijn!

Tralala. Merle, je moet maar kijken of er iets tussen zit. Enne, kijk ook even in het voorsteltopic van Pasqual. Ik lieft die jongen. ;D

140Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. za jan 07, 2012 3:09 am

Acapella

Acapella

Ik ga kijken. ^^ Argh, ik mis je nu al, en het is stom dat we pas maandagmiddag/avond weer kunnen RPG'en. ;(

141Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo jan 08, 2012 9:53 am

Rue

Rue

Hihi, ik zal kijken of ik met Rue nu even kan posten, maar maandag zit er niet in, op zijn vroegst dinsdag weer. ;S

142Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo jan 08, 2012 10:29 am

Acapella

Acapella

Ik ga t/m donderdag dood zijn omdat ik moet leren voor een kuttoets. ;x

143Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 09, 2012 9:47 am

Pasqual

Pasqual

Arme jij! In het weekend heb ik ook al geen tijd om te posten. Hooguit vrijdag, maar niet tot laat, want ik moet op tijd slapen. Zaterdag ga ik namelijk naar het Tikibad met Isaak <3 en dan komt ie logeren en dan komt er nergens meer wat van. T.T

144Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 09, 2012 10:00 am

Acapella

Acapella

Ik heb nu nog maar 2 dagen om een heel hoofdstuk Frans te leren.. hellepie! Vandaag niet aan begonnen want was nogal ziek en zo..

145Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 09, 2012 10:06 pm

Rue

Rue

Oeioei, gauw dan maar gaan leren, Merle! o.O'

146Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 10, 2012 2:49 am

Roxan

Roxan

Ja.. gaat niet echt lukken. xD

147Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 11, 2012 8:27 am

Rue

Rue

Ik ehm, reageer morgen wel, denk ik.

148Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 11, 2012 8:29 am

Roxan

Roxan

Haast je vooral niet want school heeft vandaag mijn inspiratie gejat. x'D

149Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 12, 2012 7:50 am

Rue

Rue

Idd. School heeft ook mijn inspiratie opgeslokt al ben ik wel aan het schrijven over Rue & Pasqual, amar dat is in een schriftje buiten deze site om enzo.

150Het onzinige gekakel topic. - Pagina 6 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. do jan 12, 2012 8:42 am

Roxan

Roxan

Mag ik me in Solance in HH verplaatsen? Of pas jij er dan niet meer in? Anders komt Brian erbij..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Wie wil er een topic met mij?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum