Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het forum gaat in onderhoud!! Ondanks dat het in onderhoud is
kan er weer gepost worden.

Mvg Het Team

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzinige gekakel topic.

+15
Totilas
Pablo.
Snowflake
Seriny
Pasqual
Fly
Roxan
Acapella
Rue
Cyrano
Sharp
Mirace
Secretariat
Chantal
Jacky
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 9]

101Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma okt 24, 2011 10:58 pm

Mirace

Mirace
Co-Admin

doe dan lasagnette, dat ziet er nog goorder uit xD

102Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di okt 25, 2011 12:47 am

Chantal

Chantal
Admin

Gaat niet om goorheid maar om dat mevrouw geen spaghetti lust xD

https://grandprixx.actieforum.com

103Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di okt 25, 2011 4:46 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

haha jaa dat snap ikx xD

104Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo okt 30, 2011 8:07 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

tis stiiiil oohoop geeeeeheeeeepeeeee, tis stiiiil oohoop geeeeeheeeeepeeeee , tis stiiiil oohoop geeeeeheeeeepeeeee ,tis stiiiil oohoop geeeeeheeeeepeeeeeeeeeeeee

105Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. zo nov 20, 2011 7:30 pm

Sharp

Sharp

IIIIIIIKKKKK WWWWEEEEEETTTT HHHHHEEEEETTTTT
WWWWAAAAATTTTTT JJJJJAAAAAAMMMMMEEEEERRRRR.

106Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 02, 2012 7:16 am

Rue

Rue

Little Rue has arrived! :3

Dat moest ik even kwijt.

107Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 02, 2012 7:18 am

Acapella

Acapella

En Acapella ook! x3 Let's make this forum alive!

108Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 02, 2012 9:47 am

Rue

Rue

Met zijn tweeën? Woeshj, klinkt goed. Een forum voor ons alleen! Very Happy

109Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. ma jan 02, 2012 11:36 am

Acapella

Acapella

Awesomeness!

110Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 5:09 am

Sharp

Sharp

Yay leven de mensjes hier! :3

EDIT: mensjes ik had vandaag me eerste spring wedstrijd! Yay ^^

111Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 6:55 am

Roxan

Roxan

Nais! ^^ Hoe ging het?

112Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 6:59 am

Sharp

Sharp

De 1e ronde ging het wat minder 1x de verkeerde kant op (vaag dat dat ook telde als 3 straf punten.,.) en 1 balk eraf.... Maar de 2e ronde ging het veel beter met 0 strafpunten :3
(het was een manege wedstrijd dus daarom 2 rondes ^^)
Gelukkig wel blij dat er bij mij niks ers was.. Me vriendine ging op dezelfde pony en toen ging hij helaas door z'n knieën :c arme schat staat nu kreupel in stal......

113Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 7:08 am

Roxan

Roxan

Wens hem maar beterschap namens mij. <3
En ik verveel me zo erg, ik wil RPG'en maar er is niemand om dat mee te doen. x3

114Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 7:16 am

Fly

Fly

Ik wil wel :3 nu Allen hopen dat de mods niet online komen Dan kan ik gerust in de ik-form posten >:3

115Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 7:36 am

Roxan

Roxan

Het probleem is dat ik geen accounts beschikbaar heb die met een paard kunnen RPG'en. Of ik moet een nieuw account aanmaken waar ik te lui voor ben. x]

116Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 7:51 am

Fly

Fly

snap ik maar je hebt mail c:

117Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 7:57 am

Roxan

Roxan

Ik zag het. :3 * spam spam *

118Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 10:36 am

Rue

Rue

Maar eigenaar van Sharp, het is ook voor ons - je medeRPG'ers - véél fijner als je gewoon in hij/zij vorm typt. Als je alles dan naleest, is het één geheel.
Als je alleen bij jou vanuit de ik-vorm schrijft, lijkt het net alsof jouw poppetjes het middelpunt zijn. - Even vanuit mijn schrijfsteroogpunt gezien dan. -

119Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 4:01 pm

Rue

Rue

Ik fladder nu maar weer weg hier, want ik ben uitgeput en moet echt mijn broodnodige slaap halen.

Btw, Merle, waar haal jij al die extra posts vandaan met Acapella en Roxan? Want volgens mij heb jij niet zo gek veel meer gepost dan mij, als ik me niet vergis. Of heb jij punten gemaakt door partners te zoeken enzo?

120Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. di jan 03, 2012 9:14 pm

Fly

Fly

Oja... >.< dat was ikeven vergeten. Ik post namelijk al sins ik begon met rpgen in de ik form en de forums waar ik eerst op zat had daar geen problemen mee.... Maar dan moe ik gewoon leren ik de hij forum te schrijven :3

121Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 04, 2012 1:20 am

Acapella

Acapella

Met Roxan had ik een paard-gezocht-topic, verder klets ik hier en we hebben al best veel reacties geplaatst? ^^

122Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 04, 2012 6:02 am

Rue

Rue

Hmm, dat is waar. xD

Merls, ik vraag me nu af wie van ons 'beter' is in het RPG'en? Al denk ik dat er geen sprake meer is van 'beter' zijn, aangezien we op hetzelfde niveau zitten inmiddels. Alhoewel;
jij beschrijft - in mijn ogen - heel veel belangrijke dingen die ik nogal vaak vergeet te beschrijven, dus wat dat betreft, vind ik jou beter dan mij.


Wieh <3. Weet je nog op MH? Dat we allebei zo slecht RPG'den? Met die zinnen als;

Rue
- Kijkt om zich heen.
"Mooie plek hier."
- Pakt een boek en gaat hem lezen.

123Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 04, 2012 6:27 am

Roxan

Roxan

Jaaa, goede, oude tijden
Ik vind jou beter, want stiekem vind ik jouw schrijfstijl heel leuk en de mijne best wel standaard. Maar laten we het op gedeelde eerste plek houden ^^

124Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 04, 2012 6:43 am

Rue

Rue

Maarmaarmaar Merle, ik HOU van Rue. ;D Rue is leuk, en alleen bij háár is mijn schrijfstijl goed. xD

Ik hou ook vast aan een gedeelde eerste plek, want dat is zo. We zijn beide véél beter geworden dan 'vroeger'. (: IK ZIE VERBETERING!

125Het onzinige gekakel topic. - Pagina 5 Empty Re: Het onzinige gekakel topic. wo jan 04, 2012 8:51 am

Roxan

Roxan

Wie dat niet ziet, is blind. xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Wie wil er een topic met mij?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum