Profiel Geslacht: hengst Leeftijd: 5 Partner: Ahahahaha. No time for one.
De 1e ronde ging het wat minder 1x de verkeerde kant op (vaag dat dat ook telde als 3 straf punten.,.) en 1 balk eraf.... Maar de 2e ronde ging het veel beter met 0 strafpunten :3 (het was een manege wedstrijd dus daarom 2 rondes ^^) Gelukkig wel blij dat er bij mij niks ers was.. Me vriendine ging op dezelfde pony en toen ging hij helaas door z'n knieën :c arme schat staat nu kreupel in stal......
Profiel Geslacht: Vrouw Leeftijd: 15 Partner: Don't you think I'm too ugly?
Het probleem is dat ik geen accounts beschikbaar heb die met een paard kunnen RPG'en. Of ik moet een nieuw account aanmaken waar ik te lui voor ben. x]
Profiel Geslacht: Female Leeftijd: 14 Partner: Acapella, I'll die for you.
Maar eigenaar van Sharp, het is ook voor ons - je medeRPG'ers - véél fijner als je gewoon in hij/zij vorm typt. Als je alles dan naleest, is het één geheel. Als je alleen bij jou vanuit de ik-vorm schrijft, lijkt het net alsof jouw poppetjes het middelpunt zijn. - Even vanuit mijn schrijfsteroogpunt gezien dan. -
Ik fladder nu maar weer weg hier, want ik ben uitgeput en moet echt mijn broodnodige slaap halen.
Btw, Merle, waar haal jij al die extra posts vandaan met Acapella en Roxan? Want volgens mij heb jij niet zo gek veel meer gepost dan mij, als ik me niet vergis. Of heb jij punten gemaakt door partners te zoeken enzo?
Profiel Geslacht: Stallion Leeftijd: 3,5 years Partner: Maby when I don't want to cross anymore. So you need to wait long.
Oja... >.< dat was ikeven vergeten. Ik post namelijk al sins ik begon met rpgen in de ik form en de forums waar ik eerst op zat had daar geen problemen mee.... Maar dan moe ik gewoon leren ik de hij forum te schrijven :3
Hmm, dat is waar. xD
Merls, ik vraag me nu af wie van ons 'beter' is in het RPG'en? Al denk ik dat er geen sprake meer is van 'beter' zijn, aangezien we op hetzelfde niveau zitten inmiddels. Alhoewel; jij beschrijft - in mijn ogen - heel veel belangrijke dingen die ik nogal vaak vergeet te beschrijven, dus wat dat betreft, vind ik jou beter dan mij.
Wieh <3. Weet je nog op MH? Dat we allebei zo slecht RPG'den? Met die zinnen als;
Rue - Kijkt om zich heen. "Mooie plek hier." - Pakt een boek en gaat hem lezen.
Profiel Geslacht: Vrouw Leeftijd: 15 Partner: Don't you think I'm too ugly?
Jaaa, goede, oude tijden Ik vind jou beter, want stiekem vind ik jouw schrijfstijl heel leuk en de mijne best wel standaard. Maar laten we het op gedeelde eerste plek houden ^^