Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het forum gaat in onderhoud!! Ondanks dat het in onderhoud is
kan er weer gepost worden.

Mvg Het Team

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kael Brown

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kael Brown Empty Kael Brown ma mei 19, 2014 8:45 am

Kael

Kael

De kamer was niet zo goed verlicht, maar dat gaf niet. Een kort interview, was hem gezegd, omdat hij hier nieuw was komen wonen. Hij had minzaam geglimlachd. Ach, waarom ook niet? Kael had niets tegen een beetje aandacht.
Dus nu zat hij hier, onderuitgezakt in een donkere, leren stoel die waarschijnlijk een fortuin had gekost, met tegenover hem op een krukje een jonge vrouw met een opschrijf boekje. Jammer, niet zijn type.
Hij schudde zijn lange, donkere haar naar achteren, dat kriebelde bij zijn neus en keek naar zijn slanke vingers. Zijn bijna zwarte ogen waren moeilijk peilbaar, maar niet onvriendelijk.




Naam; "Kael Mortimer Brown, maar de Mortimer mag je schrappen. Lang verhaal." [Kael glimlacht kort, maar zijn stem maakt duidelijk dat ik niet verder moet vragen.]
Geslacht; "Man." [Weer die afstandelijke glimlach.]
Geaardheid; "Biseksueel. Vrijpostige vraag. Hoezo eigenlijk?"
Relatie; "Geen vaste relatie op het moment.
Op het ouderlijk front is alles redelijk... onderkoelt? , met m'n broers kan ik het goed vinden en zus Demelza stuurt me hooguit een kaartje met mijn verjaardag. Ze draait wel bij." [Ik krijg het gevoel dat ik niet hoef te proberen meer over zijn familie situatie te weten te komen.]
Nationaliteit; "Brits."
Hobby's; "Uitgaan, denk ik. En rotzooi trappen, hoe banaal het ook klinkt. Het is die adrenaline, net weten te ontkomen. En er achteraf om lachen, dat ook."
[Het blijft even stil.]
"Ik schilder ook wel eens. Maar ik geloof niet dat ik zo'n kunstenaar ben. "
Beroepsdroom; "Arts. Denk ik." [Even lijkt het alsof hij nog meer met me zal delen, maar dan recht hij zijn rug en kijkt hij me aan alsof hij de volgende vraag verwacht.]
Hoe zou je jezelf omschrijven?; "Haha, God, ik had het kunnen weten, zo'n vraag. Wat dacht je van single, slim en woest aantrekkelijk?" [Scheve grijns.]
"Nee, maar alle gekheid op een stokje. Ik zie mezelf als een sociale vent. Slim, ook, wellicht een tikje roekeloos.
Ik denk dat ik veel zelfkennis heb. En een leider kan zijn. Als ik niet zo lui was geweest."


Kael Brown Ben-Barnes-4-1280


Van de interviewster:
Kael Brown was... Bijzonder om mee te praten. Ik geloof niet dat hij zichzelf zo goed kent als hij zelf denkt, maar ik kan me vergissen. Ik denk in ieder geval dat de omgeving er een turbulente inwoner bij heeft.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum