Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het forum gaat in onderhoud!! Ondanks dat het in onderhoud is
kan er weer gepost worden.

Mvg Het Team

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ik gooi naar beneden...

+3
Sharp
Acapella
Rue
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ik gooi naar beneden... Empty Ik gooi naar beneden... vr jan 06, 2012 5:28 pm

Rue

Rue

Ja, stel je voor, je staat in een flatgebouw en ineens! Er pleurt een meloen uit de lucht! Vang je hem of laat je hem vallen?
En als je hem vangt, wat laat je dan uit je handen vallen?

Voorbeeld;
Rue; Ik gooi een meloen naar beneden.
Pasqual; Ik vang de meloen en laat een glas uit mijn handen vallen.
Rue; Ik laat het glas vallen en gooi er wat spijkers achteraan!

2Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... vr jan 06, 2012 5:29 pm

Rue

Rue

Ik vang het glas en vang daar de spijkers in op. Ondertussen smijt ik Justin Bieber uit het raam.

3Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... za jan 07, 2012 3:08 am

Acapella

Acapella

Ik vang Justin Bieber op en geef hem aan Lekicha. Daarna gooi ik mijn jas uit het raam.

4Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... za jan 07, 2012 10:58 pm

Sharp

Sharp

Ik pak de jas en laat Rebecca black uit het raam vallen.

5Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... zo jan 08, 2012 2:10 am

Acapella

Acapella

Ik laat haar vallen en gooi er Orlando Bloom achteraan.

6Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... zo jan 08, 2012 9:52 am

Rue

Rue

Ik lach alle mensjes die naar beneden pleuren uit, maar vang Orlando Bloom maar wel op, omdat Nianne daar zo dol op is. Vervolgens gooi ik mijn schoolboeken het raam uit. Toedeloe! ;D

7Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... zo jan 08, 2012 10:24 am

Acapella

Acapella

Ik laat ze vallen en gooide er gelijk een pakketje bommen achteraan om de volgende persoon de school op te laten kunnen blazen.

8Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... wo jan 25, 2012 6:15 am

Pasqual

Pasqual

Ik vang de bommetjes. BOEM! En gooi daarna mijn stoffige kleding naar beneden.

9Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... wo jan 25, 2012 7:49 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

De stoffige kleding vang ik verschrikt op waarbij er zoveel stof ontstaat waardoor ik moet hoesten. Ik doe mijn handen voor mijn mond en laat daarbij de sleutels van mijn super villa uit mijn handen vallen

10Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... wo jan 25, 2012 7:59 am

Pasqual

Pasqual

Ik laat de sleutels naar beneden tyfen en begin te huilen en gooi uit frustratie er een leeg doosje van bonbons naar benee waar een baksteen in zit wat alleen ik weet.

11Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... wo jan 25, 2012 8:42 am

Mirace

Mirace
Co-Admin

Ik let niet op waardoor het doosje op mijn hoofd valt. Daardoor raak ik buiten westen en val ik zelf naar beneden

12Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... do jan 26, 2012 1:46 am

Roxan

Roxan

Ik vang Mirace maar op, anders is Roxan d'r paard kwijt. Vlug gooi ik er mijn boeken achteraan, heb ik een excuus dat ik vandaag geen huiswerk kan maken!

13Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... wo feb 01, 2012 11:22 pm

Rue

Rue

Ik vang de boeken weer op en gooi een zak met vieze rattenkooiinhoud van de balustrade. Zo, daar ben ik ook weer vanaf! :3

14Ik gooi naar beneden... Empty Re: Ik gooi naar beneden... za mei 24, 2014 1:39 am

Kael

Kael

Ik ontwijk subtiel de rattenkooiinhoud en gooi Kael naar beneden zodat hij een toontje lager zingt. Haha geddit? Lage.. ahaha. I'll shut up now.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum